I'll Make You Famous…
 
 

Archive for the Maria Menounos Category

2011

29

Dec

Maria Menounos’ Hot Greek Bikini Body of the Day

Most Greek Bitches I know have fat asses….while Maria Menounos has the kind of fat ass I want to fuck….She’s like the Hollywood Greek along with Jen Aniston…you know the one they pull out of some anal sex party and say

“hey we need more greeks in hollywood, but we don’t want actual greeks, they are hairy and have fat asses, but you’re the exception to the rule, let’s put you on Friends and you….you get put on Access Hollywood alongside Mario Lopez…yeah the guy from Saved by the Bell..yeah we know….it’s humilating, but at least you’ll be the hot one and you won’t be forced to work at your dad’s restaurant/diner or fast food spot all greek people seem to own…and trust me…the anal sex is far superior in Hollywood….all the men are bisexual and learn from the best faggots”….

Here she is hot in a bikini….

Posted in:Maria Menounos

2011

14

Dec

Maria Menounos Does Wrestling of the Day

Greeks fucking love wrestling….I don’t know what it is but I’m thinking it is the historical homo tendencies….cuz I went to school with greeks and they would go nuts for this shit…They’d wear the t-shirts, they’d have wrestling parties, I was never invited, but I am sure they were olive oil lubed up and naked…..so seeing Menounos is a natural thing…cuz like those greek guys….the greek girls would pretend to be into the shit…so that they’d get a little attention for once in their life from their future husbands….

I guess there’s more to it that the greek connection, like maybe Menounos is into getting attention….and that’s ok because the last 2 times I was in a sports bar they were playing Kelly Kelly wrestling, and despite how stupid as shit it is, I get the appeal….I mean after that shit, watching men wrestle seems 10 times gayer….which you’d think is impossible since it’s already the gayest past time…but you get what I’m saying….

Half naked, tight clothes, headlocks with thighs, humping facing snuffing out a bitch, is almost erotic….when you ignore that it is wrestling trash…Good times.

Posted in:Maria Menounos

2011

14

Nov

Maria Menounos Hot Greek in a Red Dress of the Day

I didn’t know the Pussycat Dolls still existed. I just assumed that was some one hit wonder, cheesy stripper gone mainstream shit, that was only erotic because it involved half named women, but that was hardly erotic cuz those half naked women never got naked, which totally goes against everything, you know against the natural process of professional dancers who move to LA….and giving stripper bitches legit work so they don’t have to strip pisses me off….it takes away from nudity that’s supposed to be….

What it comes down to is that Maria Menounos outshines these twats, but I’m far happier when Maria Menounos Flashes Her Pussy Accidentally on the Beach …..but this is a good enough taste for me….cuz I know as a greek…the options of what hole to fuck are endless.


TO SEE THE PUSSY CAT DOLL LINGERIE PICS
FOLLOW THIS LINK

Posted in:Maria Menounos

2011

09

Nov

Maria Menounos Greek Ass in Tight Pants of the Day

Whenever I see greek ass – i wonder how many dicks have been in it….

Yeah, I know it’s a stereotype that’s been exhausted….not a funny joke, but just truth I actually think when I see her ass cuz I know greek people, and they all love anal sex, they love talking about how hey use special olive oil on their wives, like it is a cultural thing, like souvlaki or feta and olives, that they learned as kids at Helenic school learing about Arostotle and Socrates, the original pedophile teachers, who parents celebrated when their kids were raped by them, cuz it was a honor or something that has carried over generations and generations…ending up in this denim wearing ass…

That’s all I have to say about that.

Posted in:Maria Menounos

2011

18

Oct

Maria Menounos in Shorts From the Side of the Day

Here are some pictures of Maria Menounos not flashing her Unscathed because greeks like anal, bikini “accidentally” slipped to the side vagina …. but there’s still something amazing about her…but then again maybe I’m just saying that cuz I just stared at the VAGINA PICTURE and I’m only using this post as an excuse to get all of you to relive that glorious day in her career….and if vagina isn’t your thing you can just stare at her in shorts from the side….here are the pics…

Posted in:Maria Menounos

2011

31

Aug

Maria Menounos Hot while Not Flashing Her Vagina of the Day

I still think Maria Menounos has got it going on….even though she must be pushing 40 now….maybe it’s the greeks love anal sex factor…or maybe it’s because she’s got a hot body…even when just walking the street….and sure I like her better when she’s posting See Through Pics on Twitter …..or drinking in her bikini….but more importantly flashing her untouched because greek’s like anal VAGINA …..but these will do for now…I blame the hangover, horniness, and lack of hot girls in my life for being so easy to please today…

Posted in:Maria Menounos

2011

18

Jul

Maria Menounos Twitter Bikini Pics of the Day

I like greek girls for the Anal sex. It is like their people are born with natural lubricants in their assholes based on generations of fucking each other up the ass. I mean we didn’t even need to incorporate the goat or the olive oil the night I was with a greek girl….but I was forced to apply the yogurt to my cock when the yeast infection I assume I got from going ass to pussy for pretty much 8 hours….that turned my dick into a flakey, itchy and burning mess……

I like Maria Menounos for the Trimmed Pussy Slip on the Beach a few months ago…mainly cuz when you have anal as much as she does thanks to her heritage…that pussy is practically virgin….it’s the catholic way….

But whoring out on twitter seems like a gateway self shot picture posting that will lead to goodness. So let’s all encourage her to keep it up….

Posted in:Maria Menounos

2011

02

May

Maria Menounos in a Bikini of the Day

I prefer when Maria Menounos is Flashing her Cunt on the beach…because really without a pussy flash, Maria Menounos is just another bitch in a bikini on a beach, and sure we’ll all talk about it cuz we are losers and have nothing better to do, but she could have embraced the pussy flash and done it again, making her the pussy flasher, something we’d all hold close to our heart…you know something with purpose, meaning and a legacy, but instead she keeps shit boring. Fuck her for ending what coulda been a good thing…almost as good as the fact that Greeks love getting fucked up the ass, cuz they have natural asshole lubricants that other cultures don’t have, and I know this cuz I’ve fucked a greek up the ass and it was nothing but smooth sailing…until I went back into her vaginally and she went nuts over the possibility of a UTI cuz I guess she went down that chocolate covered road before. True story…

To See Some More Pics of her in a Bikini
FOLLOW THIS LINK

Posted in:Maria Menounos

2011

01

Jan

Maria Menounos Pussy on the Beach Slip of the Day

I can’t think of a better way to start the New Year…other than if this pussy was in my mouth….or if this was ten years ago when she wasn’t 32 but she’s a Greek and they do love to take it up the ass, it is safe to say it is probably pretty fresh, however, she has gone from Miss Teen USA in ’96 to a correspondent on Access Hollywood, it’s safe to say a lot of dick was sucked, but maybe she’s a respectable whore who only uses her mouth but her flashing her twat around could go against that theory….

Who cares, this is an old school, old fashioned, unstaged pussy flash and I love it….especially when it’s got old fashioned pubic hair on it….

Thanks for emailing this in LOKI…

Posted in:Maria Menounos

2010

14

Jun

Maria Menounos in her Bikini for Twitter of the Day

Maria Menounos used a reliable strategy to get new twitter followers and that was by posting a picture of her in a bikini drinking a beer with some Celtics swag because every pussy knows that sports, bikinis and pussy taking picture of itself is a winning formula, but Maria Menounos doesn’t need all those cheap stunts….she had me at “Menounos” cuz every greek girl I know, despite being bottom heavy, is easy fucking anal sex, something substantially more marketable than some bullshit sports, bikini, self-taken pic…

Posted in:Bikini|Maria Menounos|Twitter

2010

17

May

Maria Menounos See Through on Twitter of the Day

I am starting to hate Twitter . I don’t care what other people have to say, so I don’t read the bullshit people I follow write and I don’t have enough followers for me to bother trying to be clever, because from past experience trying to be clever never works for me, and feeling pressure to remember insignificant thoughts I have to put online for a gang of losers who are into reading useless shit that other people write about their insignificant lives, and the whole thing is a waste of fucking time. I am convinced it will die out eventually and something else will take over like the fad it is….and the only thing that it makes sense for is tapping directly into celebs, rockstars and people you otherwise have no access to, like some giant fan club, and I figure I’ve got better shit to do with my time….

The only good thing about the shit is that bitches who are barely celebrities, are forced to admit that they aren’t as popular as other bitches, so that makes them step-up their game by posting “sexy” pics with their cellphones and sharing them with the virgin losers who watch their every move, like this Maria Menounos and her bra in a see-through cuz everyone knows that tits get hits….at least I know that tits get hits…cuz tits are the only reason I have a website….

Posted in:Maria Menounos|See Through

2010

12

Apr

Maria Menounos with a Blck Dude in Twitter Bikini Pictrures of the Day

The nice thing about greek girls is that they are built to take huge cock in their ass. It’s got something to do with evolution or some shit, since all their ancestors used to fuck each other up the ass, to the point where they now have natural lubricants in their asses that make getting fucked up the ass more than just tolerable it makes fucking them up the ass the same as fucking them up the pussy only with a little more shit smell….but being able to take most cock with ease can be a curse for a bitch, it makes her need the biggest cock she can find, because sometimes the pain is what you’re lookin’ for when you beg for anal…and if it always feels good to a bitch…she’s gotta step up what she’s inserting and I can only assume that’s what Maria Menounos is pulling here with this Jamal…but what the fuck do I know…

Posted in:Bikini|Maria Menounos|Twitter

2008

01

Apr

Maria Menounos is Joggin’ in a Sports Bra of the Day

Maria Menounos is running and I can only assume it’s because she either realized she had a big fat greek ass or maybe it’s because she gorged on Baklava and this is a guilty run from overeating, but it doesn’t really matter because, like most greek chicks I know she’s got a pretty flat stomach that I don’t mind staring at because I know the minute bitch turns around the tight body goes South and by South I mean she’s packing more meat than the butcher at the grocery store on Independence Day weekend. The thing I’ve always liked about big greek ass is how easy it is to slip my dick in it, like shit’s naturally lubricated with olive oil in some kind of twisted cultural genetic flaw that explains all their historical anal sex with young student stories, but then again I’ve never had a hard time having anal with any girl, my girth is just that pathetic.

Posted in:Greek|Maria Menounos|Stomach|Tits

2007

17

Sep

I am – Some Emmy Award Coverage of the Day

emmy_header.jpg

I wasn’t going to cover any Emmy Awards shit because the Emmy Awards are fucking lame and it was my attempt in protesting them. Reality is that I tried to watch them yesterday because I figured it would inspire me to hate the world more than I do or maybe even take the 4 hours of my life away from me. I promised a reader that I would live-blog but that didn’t happen. Life lesson, never trust a drunken Mexican.

I first tuned in on my neighbors TV during the pre-show red carpet shit and saw the fag from Queer Eye doing fashion play-by-play like it was a fucking sports show. I thought the concept was stupid and was forced to change channels, but that was after I saw lesbian Ellen and her wife who is not so lesbian but realizes that eating Ellen’s pussy is good for business, being interviewed. Ellen was a manic weirdo who must have been jacked on something and it made me question why we let Lesbians on TV.

I tuned in again for the opening performance that was some Family Guy shit, Stewie and the dog were singing about how shitty TV is, I think I laughed a few times but I was drunk and don’t really remember. I do know that I like Family Guy and think it’s the best written show, so I hope they won something.

Ryan Seacrest came on and didn’t make me or anyone in the audience even crack a smile. His jokes weren’t jokes and it was nice to see his Seacrest ship sink, I can only hope this continues in the next events he is involved in, because his demise is well deserved. He’s a 5 minutes of fame gone wrong situation, you know the kind of dude you hate that gets on some Dating Show but somehow turns it into years of success when his talent only should have got him to the elimination round….

The second Ray Romano came on was the second I turned the shit off. I hate his voice and seeing him on TV reminded me why I don’t watch TV. I used to go crazy everytime his show came on, I am talking throwing shit at the TV to make the pain stop.

I also kept catching my neighbor staring at me while rubbing his leg, and despite being all for dirty old men, I can’t accept dirty old men giving me the eye mainly because I am not into gay but also because I am disgusting looking and anyone giving me the eye whether man or woman is clearly fucked in the head and someone I don’t want to be around…I felt like I accidentally walked into some kind of secret gay man hook up zone like a public bathroom that fags use as a meeting place to fuck while their wives are out shopping or some shit…and despite it being more exciting than the Emmies, I still had to get the fuck out.

Here are some pictures of the event:

Christina Aguilera and Her Pregnancy Tits

Eva Longoria and Her Mexican Ass

Hayden Panettiere and Her Floppy Tits Hiding Under a Tent of a Dress I can only assume she wanted to wear adult sizes for once and this is the result

Heidi Klum is Living Beauty and the Beast

Jaime Lynn Sigler Brings Her Eating Disorder as Her Date

Jaime Pressly 4 Months After Letting The World Knows She Has Unprotected Sex By Having a Baby

Jennifer Love Hewitt Hiding Her Fat Ass We All Know She Has…

Kaley Cuoco Because She’ll Never Be On TV Again

Katherine Heigl is the Big Winner…Literally…

Kristen Bell Because I Don’t Know Who She Is…

Lisa Rinna Because She Hasn’t Been on TV for a Decade…But Her Fake Tits Get Her Past Security…

Maria Menounos Because She’s Greek and Takes it in the Ass

Michelle Pfeiffer is Old But Still Hotter Than Anyone You Know…

Phoebe Price Because Her Dress Has Windows

Portia DiRossi Because She’s a Fake Lesbian and We Like Fake Lesbians Because It Means They Will Let Us Fuck Them While They Eat Out Their Friends…

Teri Hatcher Because She Banged Ryan Seacrest

I am sure there are more, but this took me long enough to do and I am over the Emmy Awards….

Bonus – Christina Aguilera Performance with Tony Bennett


Related Posts:

Live Bloggin the Academy Awards in 2007
Live Bloggin the VMAs in 2006
The MMVA Picture Thread 2006
Christina Aguiler Half Naked Performance at Some Award Show
Jesse Jane’s Tits at the Adult Night Club and Exotic Awards

Posted in:Christina Aguilera|Dresses|Emmy Awards|Eva Longoria|Hayden Panettiere|Heidi Klum|Jaime Lynn Sigler|Jaime Pressly|Jennifer Love Hewitt|Katherine Heigl|Kayley Cuoco|Kristen Bell|Lisa Rinna|Maria Menounos|Michelle Pfeiffer|Phoebe Price|Portia DiRossi|Teri Hatcher|Unsorted

2007

10

Jul

I am – Maria Menounos and Emma Watson Shopping of the Day

emma_watson_shopping10.jpg

I never really watched any Harry Potter movies because they remind me of virgin dudes who sit at home and dress up like wizards while playing Dungeons and Dragons on the newest videogame system that they bought with birthday money from their grandmother, but I have heard of this 17 year old named Emma Watson and her friend Maria Menounous from Entertainment Tonight or wherever the fuck she’s from and here they are shopping together.

Either way, it’s nice to see friends come together for the sake of landing an interview in attempts to promote a movie that is about to come out while dressing the British girl in Sex Pistol and Union Jack shirts because that’s what the people want to see. I am all about fake friends and pretending to love people I hate for the sake of keeping up appearances because that’s what fake friends are for…

Posted in:Emma Watson|Maria Menounos|Shopping|Unsorted