I'll Make You Famous…
 
 

2011

15

Feb

Demi Moore Old Lady in a Bikini of the Day

I saw Demi and Ashton on a boat in St Barths in a dream of mine…or maybe it was on a paparazzi site…because I generally don’t dream…especailly not about these idiots…it just seems like my entire life is one big blur…where I can’t distinguish reality from fantasy…but I can say with confidence this plastic surgery driven pussy has never been a fantasy…she’s always been a huge question mark to me….and hercreepy relationship with an irritating as fuck motherfucker who thinks he’s amazing…cuz he could have any pussy he wanted…but chooses this grandmother of a pussy with a broken uterus that breeds ugliness…is in no way ever a dream…however maybe thier plane crashing on the way home is…

I knew these pictures were coming….and here they are…enjoy her shitty implants and melting old lady ass …cuz she can’t really change natures course no matter how hard she tries with young cock and millions in surgery…

Anyway you dice it – this is fucking disgusting…

Posted in:Demi Moore

  • Zen Pancakes

    I wonder if fucking her is like fucking a blow up doll, because that’s what she looks like to me, a live action blow up doll…

  • johnson

    I’d hit ‘er in the shitter

  • YeahRight

    ugh. talk shit where it’s deserved. Jessica Simpson gets fat? yes. talk shit. She’s marketed herself as a sexpot so if she gets fat.. well it’s all fair in insults and name calling.
    Nearly 50yr old lady that could pass for someone in their 30s.. thats just messed up. Would you rather she look like the average 48 year old? Not that i’m a Demi Moore fan or anything… but seriously dish out shit when its deserved. If i was her, i’m pretty sure i’d feel pretty bad ass for looking like that at nearly 50.

  • Bob

    Are you blind you fuckin retard?? She’s quite HOT.

  • Kent

    I think she looks hot. WTF? She looks better than 90% of women 1/2 her age.

  • Drunken Pig

    Id do her..goes without..but Ashton’s a knob and her spawn looks hideous!!

  • Mel

    Her body is not disgusting. WTH is wrong with you?

    Let’s see your “hot” body.

  • Von Trollop

    Right, now turn around and take a good look at the twenty-something sweetie flopped next to you on the sofa, double-fisting deep-fried Oreos, her ass already the size of Pittsburgh, looking more and more like her mother every minute. Next time you have to bang her, close your eyes, think of Demi, and you might actually finish the job.

  • Lollerskates

    She has pretty much a perfect body. You = homo

  • Dana Ferranie

    She looks amazing. I’m half her age and would love to look like that

  • Chris

    “grandmother of a pussy with a broken uterus that breeds ugliness…”

    This is the best description of Demi, EVER.

  • Franny Fuchs

    HAHAHA! The whole thing was written so well, but I especially liked “here they are…enjoy her shitty implants and melting old lady ass …cuz she can’t really change natures course no matter how hard she tries with young cock and millions in surgery…

    Anyway you dice it – this is fucking disgusting…”

    HAHAHA!

  • cowbulls

    I say we judge Demi by the number of satisfied males that think she is the best sex partner they had in their life. She doesn’t make my top 500 today but in the previous 34 years I bet a lot of guys think she was their best piece of ass ever. That counts for a lot.

  • jealousmoronrag

    are ya fuggin nutso raggin on her she looks better than the skanks half her age ..
    bitch PUH-leeeeeeze …

  • amy

    I am 50…I look as good as her in a bathing suit and I am damn f-ing proud of it, WITHOUT plastic…so even tho she is annoying as all get out..Kudos to her for having a hottie man and a hottie bod. (too bad all her kids are fugly)